• Datum: 12.07.2016 Vložil: Monika

    Titulek: sinus jako hrozba

    Ahoj všichni co máte problém jako já. Četlajsem vaše příspěvky a zhrozila se. Ijá mám příšerný zážitek s tímto problémem. V roce 2014 se mi objevila boulička mezi půlkama ,bylo to docela nahoře asi 10cm nad konečníkem. Myslelajsem si naivně že jde o počínající akné,které bývá taky bolestivé. Nenapadlo mě nic horšího než to nahřát ve vaně a mačkat. Dostalajsem do toho infekci a jelo to. Nafouklo se to tak,že jsem si bouli drželav dlani jak byla velká. K tomu všemu jsem byla na dovolené v Londýně. Musela jsem tedy na pohotovost do tamní nemocnice, protože jsem měla horečky a šílené bolesti. Když to zkrátím hodně, tak jsem měla štěstí na lékařku,která nařídila operaci v celkové anestezii a druhý den večer mi to odoperovali. Dostala jsem pořádnou dávku morfinu abylomi tak fajn,že jsem mohla i sedět. Za operaci a hospitalizaci nic nechtěli,dali mi antb., léky na bolest a domluvili výměnu drenu na klinice na 5dní. Tam se mi o otevřenou ránu velikosti naběračky na zmrzku starali suprově. Proplachovali to čistou vodou a vkládali opatrně dren. Den odedne byly dreny mín a mín hnisavé a mín krvavé. Jedna indická setra si na mě smlsla a potýrala mě zaživa,rýpalami v ráně lžičkou hnis a pak tam dren narvala jak kus papíru. Křičela jsem jak malé dítě a nikdy bych to nikomu nepřála zažít. Jinak ostatní se dalo vydržet. Po příjezdu do čr tj.po 5dnu po operaci mi v praze dali do rány nějaké stříbro což pomohlo. Pak už se vše jen krásně hojilo. Rána se ode dna hojila a pakse zmenšovala i průměrově ze stran. Měla jsem štěstí,že se mi o to starala ségra. Z anglie mě naučili dát na ránu voděodolné lepící pásky,se kterýma jsem šla na velkou a pak do sprchy. Pak jsem po utření celého těla sundala pásku a segra mi ránu ale jen ránu vystříkala stříkačkou s vodou. Bylomi totiž řečeno, že pokud se do rány dostane voda která steče třeba ze zad,tak to bude hnisat. No a po vypláchnutí rány jsem to musela nechat samovolně usc